Conditii retur

Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Va recomandam pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat; consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii PROLAD.ro de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului.

PROLAD.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat si receptionat de catre PROLAD.RO

Va rugam sa completati [formularul de retur] sau sa ne notificati in scris pe email: office@prolad.ro, privind hotararea dumneavoastra de a returna un produs, cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii / primirii produsului. Formularele completate dupa aceasta perioada nu sunt luate in considerare.

Returul produselor se poate face prin aducerea produselor la sediul nostru sau prin trimiterea acestora printr-o firma de curierat rapid, Fan Courier, Cargus,etc, plata curierului facandu-se de catre consumator. Dupa completarea formularului de retur, veti primi din partea unui operator, informatiile necesare privind aducerea / expedierea produselor pentru retur. In cazul trimiterii produselor prin curierat, va rugam sa mentionati pe scrisoarea de transport – AWB, numarul cererii de retur respective.

Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau conform procedurilor legale. Coletele care sunt trimise cu ramburs (sistem de expediere conform caruia destinatarul este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea aferenta) nu sunt acceptate!